بمناسبت دهه حساب 100 امام ره مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار شهرستان تاکستان دیدار کردند

تاریخ ارسال : 1403/02/08

بمناسبت دهه حساب 100 امام ره مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار شهرستان تاکستان دیدار کردند

دکتر سبحانی مدیر کل , حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای معاونین و مدیریت شعبه شهرستان تاکستان با حسینی فرماندار شهرستان تاکستان دیدار کردند

دکتر سبحانی مدیر کل ، حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای معاونین و مدیریت شعبه شهرستان تاکستان    با حسینی فرماندار شهرستان تاکستان دیدار کردند.

در این دیدار دکتر سبحانی  گزارشی از اقدامات این نهاد در استان قزوین ارائه کرد و اظهار داشت: ۷۲ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده اند و در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کرده ایم وی خاطر نشان ساخت تعداد ۴۸ واحد مسکن نهضت ملی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد  نیز با با اشاره به برکات حساب ۱۰۰ امام ره از ابتدای تاسیس تاکنون گفت: امیدواریم بزودی با اقدامات مناسب و هماهنگ  تمامی محرومان صاحب خانه شوند و در این زمینه اگر خیرین مسکن ساز پیش قدم شوند ما نیز همراهی و کمک  میکنیم.

حسینی فرماندار شهرستان قزوین نیز ضمن تبریک سالگرد تاسیس نهاد یادگار  امام راحل ره گفت:  با توجه به حضور خیرین در این منطقه امیدواریم بتوانیم با بهره بردن از توان تخصصی بنیاد مسکن اقدامات موثرتری را برای افرادی که فاقد مسکن هستند،  انجام دهیم.  وی  از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ، خصوصا مدیرکل ، معاونین ، مدیران و کارکنان این نهاد در سطح استان و شهرستان در حوزه ی مسکن روستائی و شهری و سایر اقدامات  تقدیر کرد.

موضوع خبر :
  • بمناسبت
  • دهه
  • حساب
  • 100
  • امام
  • ره
  • مدیران
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بمناسبت دهه حساب 100 امام ره مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار شهرستان تاکستان دیدار کردند چیست؟

سوال: