امام جمعه قزوین : ما هر کجا که هستیم و هر کاری که می‌کنیم امانت‌دار مردم هستیم و باید این امانت را به اهلش بسرسانیم

تاریخ ارسال : 1403/02/08

امام جمعه قزوین : ما هر کجا که هستیم و هر کاری که می‌کنیم امانت‌دار مردم هستیم و باید این امانت را به اهلش بسرسانیم

دکتر سبحانی مدیر کل و حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین بمناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام ره دیدار کردند

دکتر سبحانی مدیر کل و حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین  بمناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام ره دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار صمیمی  حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با گرامیداشت یاد امام ره و موسس این نهاد گزارشی از روند فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز و امور فرهنگی جاری ارائه کرد و در ادامه دکتر سبحانی به تشریح عملکرد این نهاد پرداخت .

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز  در جمع مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اگر ما فعالیت فرهنگی- دینی داشتیم یعنی روی سالم‌سازی مرکزی و قلب تشکیلات کار کرده‌ایم، اهمیت این مسئله فوق‌العاده است، اگر فعالیت فرهنگی و دینی نکردیم کم‌کم افراد رو به رشوه، خیانت، اختلاس و بدی‌های متعدد دیگر می‌روند.

وی یادآور شد: خدای متعال در آیه 58 سوره نساء می‌فرماید (خدا قاطعانه به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بازگردانید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید، یقیناً فرمان بازگردانیدن امانت و عدالت در داوری نیکو چیزی است که خدا شما را به آن موعظه می‌کند، بی‌تردید خدا همواره شنوا و بیناست).

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند در این آیه فرمان و دستور داده که امانات را به اهلش برسانید و عدالت را رعایت کنید، ما هر کجا که هستیم و هر کاری که می‌کنیم امانت‌دار مردم هستیم و باید این امانت را به اهلش برسانیم.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: اگر به مردم می‌گوییم پولی به حساب صد واریز کنند خودمان هم در این امر مشارکت داشته باشیم .

ایشان در ادامه اظهارداشتند: در استفاده از زمین تا جایی که امکان دارد زمین‌ها را درجه‌بندی کنید، برای مثال بگویید این زمین درجه یک کشاورزی است، این زمین درجه دو یا سه است، تا جایی که امکان دارد زمین‌هایی که درجه یک یا دو کشاورزی هستند برای مسکن استفاده نشوند.

موضوع خبر :
  • امام
  • جمعه
  • قزوین
  • :
  • ما
  • هر
  • کجا
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد امام جمعه قزوین : ما هر کجا که هستیم و هر کاری که می‌کنیم امانت‌دار مردم هستیم و باید این امانت را به اهلش بسرسانیم چیست؟

سوال: