نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار , بخشداران و دهیاران شهرستان آوج

تاریخ ارسال : 1403/02/08

نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار , بخشداران و دهیاران شهرستان آوج

به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نشست مشترکی با حضور دکتر سبحانی مدیر کل , حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه , معاونین و مدیر شعبه این نهاد و زرگر فرماندار شهرستان آوج بهمراه بخشداران بخشهای مختلف این شهرستان و دهیاران روستاها در این منطقه برگزار شد

به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نشست مشترکی با حضور دکتر سبحانی مدیر کل ، حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاونین و مدیر شعبه این نهاد و زرگر فرماندار شهرستان آوج بهمراه بخشداران بخشهای مختلف این شهرستان و دهیاران روستاها در این منطقه برگزار شد.

دکتر سبحانی ضمن تقدیر از حمایت های مستمر فرمانداری ازین نهاد در منطقه اظهار داشت: در شهرستان آوج در ۱۰۰ درصد روستاها طرح هادی اجرا شده است و و تا پایان تابستان تمامی طرح های بازنگری روستاها به اتمام میرسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از همراهی و مشارکت نزدیک دهیاران در تمامی طرح ها و بخش های مختلف امور اجرایی تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با همکاری همه بخشها شاهد توسعه روند اجرایی در امور اجرایی باشیم .

حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قزوین حساب ۱۰۰ امام ره را عامل توانمندی در کمک به دولت عنوان کرد که هدف نهایی آن رفع محرومیت است . ایشان از تمامی دهیاران ضمن تقدیر از فعالیتهای همراه و همگام با بنیاد مسکن ، درخواست کرد تا به ارتقا سطح همکاری ها  بیشتر از قبل کمک کنند.

زرگر فرماندار شهرستان آوج نیز ضمن تبریک سالگرد تاسیس نهاد یادگار امام ره گفت: در امور اجرای طرح هادی و مسکن شهری و روستایی این نهاد اقدامات قابل تقدیری دارد  و اظهار امیدواری کرد این روند که در راستای حل مشکلات منطقه است استمرار یابد .

موضوع خبر :
  • نشست
  • مشترک
  • مدیران
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی استان
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با فرماندار , بخشداران و دهیاران شهرستان آوج چیست؟

سوال: